streda 20. novembra 2013

Šalát z červenej kapusty so škoricou a pomarančom.

Tak toto je fakt zdravá bomba na zimu! Prečo sa táto kapusta volá červená, keď je vlastne fialova? Nevadí, hlavné je, že tá fialová farba je silný antioxidant.

No , v origináli je tento recept robený zo surovej kapusty. Ja ho pripravujem tak, že nakrájanú kapustu trochu podusím na cibuľovom základe na oleji, ale iba tak trochu, aby ostala chrumkavá. Takto šalát nie je až tak "strašne" diétny :-))))))))
V šalátovej mise si zmiešame dressing: 1/2 kávovej lyžičky škorice, 2 pol. lyžice rastlinného oleja, 1/2 kávovej lyžičky kôry z dôkladne umytého pomaranča, 2 pol. lyžice hnedého cukru, 1 pol. lyžicu vínneho octu, soľ, čerstvo zomleté čierne korenie.Pridáme kapustu a dôkladne premiešame. Šalát chutí výborne aj na druhý deň, skladujeme ho v chladničke v uzavretej nádobe.
Tí, čo držia líniu si ho môžu kľudne vziať ako obed do roboty, do školy.....tí, čo líniu nedržia si k nemu môžu prihodiť napríklad husaciu pečienku, alebo pečené stehno....

......je to tutovka!!! Verte mi :-)

3 komentáre:

  1. Ja by som si prosila recept na grilovanu zeleninu, ze paprika, zemiaky, cukina, atd. zapecene napr. s mozarellou. Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čaute chlapci, chcel by som sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som veľmi rád, že som dnes stretol LAPO. Ak potrebujete súrnu pôžičku, kontaktujte ich e -mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť