utorok 29. októbra 2013

Pečený karamelový krém

Niektoré recepty vyzerajú na prvý pohľad veľmi komplikovane. Keď som bola začiatočníčka a uvidela som názov, ako je tento, ani som si recept neprečítala, pretože som si pomyslela, že ja to aj tak neviem. No toto nie je pravda. Aj tento recept je veľmi jednoduchý, takže ideme na to.
Budeme potrebovať:
15 dkg cukru, 4 dcl mlieka, 1/2 tuby sladeného zhusteného mlieka ( Pikao), 3 vajcia, 1 vanilkový cukor

Mlieko s tretinou cukru a vanilkovým cukrom dáme zovrieť a odložíme na pol hodinu chladnúť. Zvyšný cukor s 1 polievkovou lyžicou vody dáme do hrnca a na miernom plameni za stáleho miešania rozpustíme a miešame pokiaľ sa voda odparí a dostaneme krásny zlatohnedý karamel. Ten vlejeme do štyroch ohňovzdorných mištičiek.





Vajcia zmiešame s Pikaom vlejeme už pripravené vanilkové mlieko a pomocou metličky vymiešame do hladka. Toto nalejeme na karamel. Formičky vložíme do hlbšieho plechu, do ktorého vlejeme toľko vody, aby siahala o polovice formičiek.
45 - 50 minút pečieme v rúre vyhriatej na 180 st. C.  Hotový krém necháme vychladnúť vo formičkách, potom vyklopíme na tanierik a podávame.
Však aké jednoduché?                       MŇAM, MŇAM :-)


3 komentáre:

  1. tak toto si ukladám a pri najbližšej príležitosti aj spravím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Biba, verím, že si pochutíš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čaute chlapci, chcel by som sa veľmi pekne poďakovať spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som veľmi rád, že som dnes stretol LAPO. Ak potrebujete súrnu pôžičku, kontaktujte ich e -mailom: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť