utorok 1. októbra 2013

Vitajte u mňa! Vstúpte do mojej kuchyne :-)

Ahojte :-)

K písaniu tohto blogu ma inšpirovala moja Paloma,( ako viete je to moja milovaná dcéra), keď sa odsťahovala z hotela s názvom MAMA. Často sa stalo, že zavolala, niekedy v úplne nevhodnej chvíli,
a vraví : mamiiii, ako sa varí azučko a zemiakové placky?

Preto sa tu zameriam na tri kategórie jedál :
1. kategória má názov: vysťahovaní z Hotela Mama
    tu nájdete recepty a presný popis varenia všetci, čo ste slobodní, bývate v podnájme, 
   internáte, vo svojom, s kamoškami, alebo s kamošmi, pretože variť môžu aj chlapci :-)

2. kategória má názov : Aby ma svokra mala ešte radšej :-)
    tu budú recepty pre tie z Vás, ktoré bývate so svojím Drahým a občas mu potrebujete dať
    najesť.
    Budeme tu variť kompletné nedeľné obedy,......... nebojte, zvládnete to:-)

3. kategória má názov: Dobrá žranica
    a bude v nej všetko možné, od zdravých jedál, po nezdravé, ale o to lepšie !!!



Samozrejme, nie som žiadna Nigela, preto recepty nevymýšľam sama, ale mám ich po tie roky zozbierané
od priateliek, tiet, starých mám a z kuchárskych kníh. Všetky však, ktoré Vám tu ponúknem mám osobne odskúšané. Varím iba to, čo mám rada, preto tu nenájdete nič z rýb, morských živočíchov, baraniny, a držky.
Bŕŕŕŕ!!!

Zajtra začíname, všetko záleží od toho, či sa mi podarí nahrať fotky do Pc. Tak mi držte palce :-)


2 komentáre:

  1. Paráda, to znie skvelo. Ja patrím do prvej kategórie a aj keď už veľa toho viem navariť, často zavolám aj ja mame kvôli hlúposti ako placky :)

    OdpovedaťOdstrániť